Skip to content

Toukokuussa julkaistut uusimmat päivitykset HubSpotin osalta

HubSpot julkaisi jälleen toukokuussa useita tuotepäivityksiä ja ominaisuuksia, joista olemme nostaneet mielestämme tärkeimmät blogijulkaisuun helposti tutustuttavaksi. Tämän kuukauden päivityksissä tuli runsaasti

HubSpotin uudet julkaisut ja päivitykset - huhtikuu 2023

HubSpot julkaisee joka kuukausi uusia toiminnallisuuksia ja tuotepäivityksiä. Olemme tutustuneet uusimpiin huhtikuussa julkaistuihin HubSpotin tuotepäivityksiin ja keränneet niistä mielestämme tärkeimmät blogijulkaisuun

HubSpotin uudet ominaisuudet ja päivitykset - Maaliskuu 2023

HubSpot julkaisee säännöllisesti uusia ominaisuuksia ja käyttökokemusta parantavia päivityksiä. Jatkossa julkaisemme säännöllisesti joka kuukausi edellisen kuukauden keskeisimpiä päivityksiä,  jotka ovat mielestämme

Asiakaskokemuksen muotoilu ja markkinoinnin automaatio

Haastattelimme sata suomalaista yritystä markkinoinnin automatisoinnin tiimoilta. Eräs mielenkiintoinen teema, joka nousi esiin, oli markkinoinnin alustojen hyödyntäminen asiakaskokemuksen muotoilussa. Nopeasti

Markkinoinnin automaation 3 haastetta - 1 ratkaisu

Työssämme olemme todenneet, että yrityksillä on tyypillisesti edessään yksi kolmesta markkinointiteknologioihin liittyvästä haasteesta.

Parempaa palvelua ja tehokkaampaa liiketoimintaa

Digital First -projektin avulla kehitettiin selvästi tehokkaampaa asiakaspalvelua koko henkilökunnan voimin.

Roger Studion Lindström Lounge ehdokkaana AdProfitin 2019 paras B2B-kampanja -palkinnon saajaksi

Roger Studio on ollut mukana kehittämässä Lindström Loungea, joka on Lindströmin ja asiakkaiden välinen osallistava yhteisö. Tavoitteena on ollut yhteissuunnittelun ja kerätyn datan avulla ratkaista asiakkaiden

Kuinka siirtyä fyysisistä myyntitapaamisista digitaaliseen etämyyntiin?

Myyntiedustajan ja asiakkaan välinen etätapaaminen vaatii muutakin kuin Skype-, Zoom- tai Teams-sovelluksen. Asetelmat ovat tällaisessa tilanteessa erilaiset: tunne ja kokemus ei ole sama kuin fyysisessä tapaamisessa,

Miksi ja miten yhdistää asiakastieto eri järjestelmistä B2C-liiketoiminnassa?

Monissa yrityksissä on useita myyntiin ja markkinointiin tarkoitettuja järjestelmiä, eikä asiakkaan tietokaan ole aina yhdessä ja samassa paikassa. Tämä saattaa luoda yrityksille isojakin haasteita niin myynnin ja

Kuinka pitää työnantajabrändi ja henkilöstö vahvana kriisiaikanakin?

Työnantaja on työntekijöille nykyään enemmän kuin vain palkanmaksaja: työpaikka luo sisältöä elämään sekä osallistumisen että onnistumisen tunnetta. Tämä on tärkeää etenkin nyt poikkeusoloissa, joissa monet suuretkin

Content not found