Kuinka tehdä asioinnista helpompaa digitaalisen portaalin avulla B2B-liiketoiminnassa?

Digitaaliset palveluportaalit

Ovatko digitaaliset palvelusi levällään? Tuskaileeko asiakkaasi etsiessään tarvitsemaansa tietoa tai palvelua monien eri vaihtoehtojen joukosta? Jos kyllä, hän todennäköisesti myös kokee helpommaksi soittaa myyjälle

Anna markkinoinnin olla syypää sun asiakkaan hymyyn

Markkinoinnin ja myynnin digitalisointi

Asiakaskokemusevankeliumi Rogerin mukaan

Markkinoinnin ja myynnin digitalisointi

Lindström Lounge on uusi tapa tehdä yhteistyötä asiakkaiden kanssa

Markkinoinnin ja myynnin digitalisointi

Asiakaspolun kuvaaminen on ensimmäinen askel asiakaskokemuksen kehittämisessä

Digitaalinen asiakaskokemus

Asiakaspolku on kuvaus potentiaalisen asiakkaan saapumisesta organisaation kiertoradalle jo vaiheessa, jossa asiakas vasta unelmoi saavansa hyötyä tai apua tarpeisiinsa, sekä siitä eteenpäin läpi koko ostoprosessin

Case Caruna: Lisäarvoa ja innovaatioita asiakaspolun varrelta

Markkinoinnin ja myynnin digitalisointi Digitaaliset palveluportaalit

Palvelumuotoilijan puheenvuoro: ongelmanratkaisua – ei rakettitiedettä

Digitaalinen asiakaskokemus

Tuntuuko sinusta, että palvelumuotoilupuhe on usein ylätason termilepatusta vailla konkretiaa? Meistä ainakin tuntuu. Ja haluamme korjata asiantilan, sillä todellisuudessa on kyse hyvinkin käytännönläheisistä

3 lääkettä asiakaskokemuksen ja erottuvuuden parantamiseen asiakastiedon avulla

Teknologia- ja dataratkaisut

Asiakasymmärryksen lisääminen tehoaa erottuvuuspuutteen oireisiin, parantaa vastustuskykyä kilpailijoihin sekä ennaltaehkäisee huonoja asiakaskokemuksia. Ymmärrykseen puolestaan tarvitaan dataa, ja oikein annosteltu

Diggi-loo diggi-ley – voita asiakas arvokkaalla digikokemuksella

Markkinoinnin ja myynnin digitalisointi

Tunne johtaa henkilöstökokemusta

Teknologia- ja dataratkaisut

Hyvällä johtamisella on suora vaikutus yrityksen liikevaihtoon. Niin helppoa ja yksinkertaista se on. Johtajan tunnetaidot ja yrityksen tunnetilan ymmärtäminen on avainasemassa. Miksi tätä ei sitten osata johtaa