Asiakaskokemuksen muotoilu ja markkinoinnin automaatio

Haastattelimme sata suomalaista yritystä markkinoinnin automatisoinnin tiimoilta. Eräs mielenkiintoinen teema, joka nousi esiin, oli markkinoinnin alustojen hyödyntäminen asiakaskokemuksen muotoilussa. Nopeasti

Markkinoinnin automaation 3 haastetta - 1 ratkaisu

Työssämme olemme todenneet, että yrityksillä on tyypillisesti edessään yksi kolmesta markkinointiteknologioihin liittyvästä haasteesta.

Parempaa palvelua ja tehokkaampaa liiketoimintaa

Digital First -projektin avulla kehitettiin selvästi tehokkaampaa asiakaspalvelua koko henkilökunnan voimin. ”Olemme tehneet yhdessä töitä entistä paremman asiakaspalvelun puolesta ja saaneet koko henkilökunnan

Roger Studion Lindström Lounge ehdokkaana AdProfitin 2019 paras B2B-kampanja -palkinnon saajaksi

Roger Studio on ollut mukana kehittämässä Lindström Loungea, joka on Lindströmin ja asiakkaiden välinen osallistava yhteisö. Tavoitteena on ollut yhteissuunnittelun ja kerätyn datan avulla ratkaista asiakkaiden

Kuinka siirtyä fyysisistä myyntitapaamisista digitaaliseen etämyyntiin?

Myyntiedustajan ja asiakkaan välinen etätapaaminen vaatii muutakin kuin Skype-, Zoom- tai Teams-sovelluksen. Asetelmat ovat tällaisessa tilanteessa erilaiset: tunne ja kokemus ei ole sama kuin fyysisessä

Miksi ja miten yhdistää asiakastieto eri järjestelmistä B2C-liiketoiminnassa?

Monissa yrityksissä on useita myyntiin ja markkinointiin tarkoitettuja järjestelmiä, eikä asiakkaan tietokaan ole aina yhdessä ja samassa paikassa. Tämä saattaa luoda yrityksille isojakin haasteita niin myynnin ja

Kuinka pitää työnantajabrändi ja henkilöstö vahvana kriisiaikanakin?

Työnantaja on työntekijöille nykyään enemmän kuin vain palkanmaksaja: työpaikka luo sisältöä elämään sekä osallistumisen että onnistumisen tunnetta. Tämä on tärkeää etenkin nyt poikkeusoloissa, joissa monet

Henkilöstö ensin: kuinka tehdä organisaatiomuutosta kriisitilanteessa?

Organisaatiossa tapahtuvat muutokset voivat olla kipuilun paikkoja yrityksille ja henkilöstölle, etenkin tällaisena vaikeana aikana, kun epidemia jättää jälkensä yrityksiin ja talouteen. Valitettavasti muutoksia

Miksi nyt on aika panostaa etämyynnin ja asiakasyhteistyön digitaalisiin ratkaisuihin?

Tulevaisuus on nyt. Nykypäivän myyjä tarvitsee työvälineet, jotka mahdollistavat myyntityön tilanteesta riippumatta, ja asiakkaat odottavat entistä enemmän saavansa apua missä ja milloin vain. Etenkin, kun

Kuinka tehdä asioinnista helpompaa digitaalisen portaalin avulla B2B-liiketoiminnassa?

Ovatko digitaaliset palvelusi levällään? Tuskaileeko asiakkaasi etsiessään tarvitsemaansa tietoa tai palvelua monien eri vaihtoehtojen joukosta? Jos kyllä, hän todennäköisesti myös kokee helpommaksi soittaa myyjälle
Content not found