Kuinka siirtyä fyysisistä myyntitapaamisista digitaaliseen etämyyntiin?

Teknologia- ja dataratkaisut Digitaalinen asiakaskokemus Digitaalinen myynti

Myyntiedustajan ja asiakkaan välinen etätapaaminen vaatii muutakin kuin Skype-, Zoom- tai Teams-sovelluksen. Asetelmat ovat tällaisessa tilanteessa erilaiset: tunne ja kokemus ei ole sama kuin fyysisessä

Miksi ja miten yhdistää asiakastieto eri järjestelmistä B2C-liiketoiminnassa?

Teknologia- ja dataratkaisut CDM

Monissa yrityksissä on useita myyntiin ja markkinointiin tarkoitettuja järjestelmiä, eikä asiakkaan tietokaan ole aina yhdessä ja samassa paikassa. Tämä saattaa luoda yrityksille isojakin haasteita niin myynnin ja

Kuinka pitää työnantajabrändi ja henkilöstö vahvana kriisiaikanakin?

Teknologia- ja dataratkaisut henkilöstökokemus organisaatiomuutos työnantajabrändi

Työnantaja on työntekijöille nykyään enemmän kuin vain palkanmaksaja: työpaikka luo sisältöä elämään sekä osallistumisen että onnistumisen tunnetta. Tämä on tärkeää etenkin nyt poikkeusoloissa, joissa monet

Henkilöstö ensin: kuinka tehdä organisaatiomuutosta kriisitilanteessa?

Teknologia- ja dataratkaisut henkilöstökokemus organisaatiomuutos

Organisaatiossa tapahtuvat muutokset voivat olla kipuilun paikkoja yrityksille ja henkilöstölle, etenkin tällaisena vaikeana aikana, kun epidemia jättää jälkensä yrityksiin ja talouteen. Valitettavasti muutoksia

Miksi nyt on aika panostaa etämyynnin ja asiakasyhteistyön digitaalisiin ratkaisuihin?

Digitaaliset palveluportaalit Digitaalinen asiakaskokemus

Tulevaisuus on nyt. Nykypäivän myyjä tarvitsee työvälineet, jotka mahdollistavat myyntityön tilanteesta riippumatta, ja asiakkaat odottavat entistä enemmän saavansa apua missä ja milloin vain. Etenkin, kun

Kuinka tehdä asioinnista helpompaa digitaalisen portaalin avulla B2B-liiketoiminnassa?

Digitaaliset palveluportaalit

Ovatko digitaaliset palvelusi levällään? Tuskaileeko asiakkaasi etsiessään tarvitsemaansa tietoa tai palvelua monien eri vaihtoehtojen joukosta? Jos kyllä, hän todennäköisesti myös kokee helpommaksi soittaa myyjälle

Anna markkinoinnin olla syypää sun asiakkaan hymyyn

Markkinoinnin ja myynnin digitalisointi

Asiakaskokemusevankeliumi Rogerin mukaan

Markkinoinnin ja myynnin digitalisointi

Lindström Lounge on uusi tapa tehdä yhteistyötä asiakkaiden kanssa

Markkinoinnin ja myynnin digitalisointi

Asiakaspolun kuvaaminen on ensimmäinen askel asiakaskokemuksen kehittämisessä

Digitaalinen asiakaskokemus

Asiakaspolku on kuvaus potentiaalisen asiakkaan saapumisesta organisaation kiertoradalle jo vaiheessa, jossa asiakas vasta unelmoi saavansa hyötyä tai apua tarpeisiinsa, sekä siitä eteenpäin läpi koko ostoprosessin