Vain hullu hukkaa nämä 5 lisämyynnin mahdollisuutta

Markkinoinnin ja myynnin digitalisointi

Markkinoinnissa – ja markkinoinnin automaatiossa – suurimmat hyödyt saavutetaan, kun viesti on kristallinkirkas ja vastaanottajajoukko tarkasti valittu. ”Kaikkea kaikille” -tyyppiset bulkkimeilit eivät puhuttele

Asiakaskokemuksen arvo – mikä se on?

Digitaalinen asiakaskokemus

Mitä on markkinoinnin automaatio? Inhimillistä

Markkinoinnin ja myynnin digitalisointi

Markkinoinnin automaatio -termi kuvaa digitaalisin työvälinein toteutettua markkinoinnin, asiakkuudenhallinnan ja myynnin prosessien automatisointia. Älä kuitenkaan mene halpaan, kyseessä ei suinkaan ole IT- tai

Terveyspalvelu, joka muotoilee asiakkaan arkea

Digitaalinen asiakaskokemus

Markkinointiautomaatio maistraattiin – 8 uutta nimiehdotusta esittelyssä

Digitaalinen asiakaskokemus

Markkinointi ja teknologia – yhdistäminen vaatii uudet roolit ja intohimon

Markkinoinnin ja myynnin digitalisointi

Ilahduttava ja kokonainen asiakaskokemus syntyy näistä lähtökohdista

Markkinoinnin ja myynnin digitalisointi

Kasvot ja tarina muukalaiselle

Markkinoinnin ja myynnin digitalisointi

Asiakastieto ja sen hyödyntäminen puhuttavat paljon. On tärkeää ymmärtää olemassa olevia asiakkaita voidakseen palvella heitä hyvin. Yrityksille tärkeää on myös asiakashankinta, jonka prosesseja voi kehittää

Asiakaspolku on tarkoitettu johdettavaksi

Markkinoinnin ja myynnin digitalisointi

Markkinointi muuttuu. Myynti muuttuu. Yksittäiset kampanjat jäävät historiaan ja tekemisestä tulee jatkuvien prosessien kehittämistä ja mittaamista. Asiakaspolku (Customer Journey) on termi, joka kuvaa markkinoinnin

Miten sitouttaa CRM-järjestelmän käyttäjät: 5 askelta onnistumiseen

Digitaaliset palveluportaalit

Menestyksekkäälle CRM-hankkeelle kriittistä on onnistunut jalkautus. CRM-järjestelmä teknologiana ei yksinään tuo taianomaisesti arvoa yritykselle. Asiakkuudenhallintajärjestelmän hankkimisen lisäksi käyttäjät tulee