Itsestäänselvää kuin hampaiden harjaus – tulevaisuuden menestyneimmät yritykset ovat osa rutiineja

Digitaalinen asiakaskokemus

Mieli on taipuvainen kehittämään tapoja, joita toistamme arjessa alitajunnan ohjaamana. Kyse on rutiineista. Ne säästävät energiaa ja vapauttavat ajattelua uutta oppimista vaativiin asioihin. Yritykselle ihmisen

Miten myynti ja markkinointi yhdistetään kasvutiimiksi?

Markkinoinnin ja myynnin digitalisointi

Digitalisaatio ja palvelullistaminen haastavat teollisuuden alaa

Digitaalinen asiakaskokemus

Markkinointiautomaation ABC

Markkinoinnin ja myynnin digitalisointi

Katso kokonaisuutta kun valitset markkinointiautomaation työvälinettä

Teknologia- ja dataratkaisut

Markkinoinnin automaatio johtaa harhaan

Markkinoinnin ja myynnin digitalisointi

Voiko paikkoja elämyksiin jakaa kuin asuntoja airbnb:ssä?

Digitaalinen asiakaskokemus

Tunteiden vaikutus valintoihimme ja toimintaamme on voimakas ja kiistaton. Voimakkain tapa tuottaa tunnekokemus on aina ihmiseltä ihmiselle, pelaajalta katsojalle, fanilta fanille. Kokemus on aina paikallinen ja

Jokainen työntekijä draivaa asiakaskokemusta

Digitaalinen asiakaskokemus

Miksei pankki voi olla yhtä helppo käyttää kuin Uber?

Digitaalinen asiakaskokemus

Vain hullu hukkaa nämä 5 lisämyynnin mahdollisuutta

Markkinoinnin ja myynnin digitalisointi

Markkinoinnissa – ja markkinoinnin automaatiossa – suurimmat hyödyt saavutetaan, kun viesti on kristallinkirkas ja vastaanottajajoukko tarkasti valittu. ”Kaikkea kaikille” -tyyppiset bulkkimeilit eivät puhuttele