Markkinointiautomaation ABC

Markkinoinnin ja myynnin digitalisointi

Katso kokonaisuutta kun valitset markkinointiautomaation työvälinettä

Teknologia- ja dataratkaisut

Markkinoinnin automaatio johtaa harhaan

Markkinoinnin ja myynnin digitalisointi

Voiko paikkoja elämyksiin jakaa kuin asuntoja airbnb:ssä?

Digitaalinen asiakaskokemus

Tunteiden vaikutus valintoihimme ja toimintaamme on voimakas ja kiistaton. Voimakkain tapa tuottaa tunnekokemus on aina ihmiseltä ihmiselle, pelaajalta katsojalle, fanilta fanille. Kokemus on aina paikallinen ja

Jokainen työntekijä draivaa asiakaskokemusta

Digitaalinen asiakaskokemus

Miksei pankki voi olla yhtä helppo käyttää kuin Uber?

Digitaalinen asiakaskokemus

Vain hullu hukkaa nämä 5 lisämyynnin mahdollisuutta

Markkinoinnin ja myynnin digitalisointi

Markkinoinnissa – ja markkinoinnin automaatiossa – suurimmat hyödyt saavutetaan, kun viesti on kristallinkirkas ja vastaanottajajoukko tarkasti valittu. ”Kaikkea kaikille” -tyyppiset bulkkimeilit eivät puhuttele

Asiakaskokemuksen arvo – mikä se on?

Digitaalinen asiakaskokemus

Mitä on markkinoinnin automaatio? Inhimillistä

Markkinoinnin ja myynnin digitalisointi

Markkinoinnin automaatio -termi kuvaa digitaalisin työvälinein toteutettua markkinoinnin, asiakkuudenhallinnan ja myynnin prosessien automatisointia. Älä kuitenkaan mene halpaan, kyseessä ei suinkaan ole IT- tai

Terveyspalvelu, joka muotoilee asiakkaan arkea

Digitaalinen asiakaskokemus