Markkinointiautomaatio maistraattiin – 8 uutta nimiehdotusta esittelyssä

Digitaalinen asiakaskokemus

Markkinointi ja teknologia – yhdistäminen vaatii uudet roolit ja intohimon

Markkinoinnin ja myynnin digitalisointi

Ilahduttava ja kokonainen asiakaskokemus syntyy näistä lähtökohdista

Markkinoinnin ja myynnin digitalisointi

Kasvot ja tarina muukalaiselle

Markkinoinnin ja myynnin digitalisointi

Asiakastieto ja sen hyödyntäminen puhuttavat paljon. On tärkeää ymmärtää olemassa olevia asiakkaita voidakseen palvella heitä hyvin. Yrityksille tärkeää on myös asiakashankinta, jonka prosesseja voi kehittää

Asiakaspolku on tarkoitettu johdettavaksi

Markkinoinnin ja myynnin digitalisointi

Markkinointi muuttuu. Myynti muuttuu. Yksittäiset kampanjat jäävät historiaan ja tekemisestä tulee jatkuvien prosessien kehittämistä ja mittaamista. Asiakaspolku (Customer Journey) on termi, joka kuvaa markkinoinnin

Miten sitouttaa CRM-järjestelmän käyttäjät: 5 askelta onnistumiseen

Digitaaliset palveluportaalit

Menestyksekkäälle CRM-hankkeelle kriittistä on onnistunut jalkautus. CRM-järjestelmä teknologiana ei yksinään tuo taianomaisesti arvoa yritykselle. Asiakkuudenhallintajärjestelmän hankkimisen lisäksi käyttäjät tulee

Myynnin palvelutaso – miksi se onkin niin vaikeaa?

Digitaalinen asiakaskokemus

Kun puhutaan palvelutasosta, yleisemmin puhutaan asiakaspalvelusta. Kyllä, se on yksi puoli, mutta toinen puoli varsinkin digitaalisessa kaupassa on se, miten ostokokemuksesta saadaan mahdollisimman helppo ja

Suurin pelko on jäädä yhteisön ulkopuolelle

Digitaalinen asiakaskokemus

Marsiin ei koskaan voisi siirtyä elämää, jos sinne ei ensin syntyisi yhteisöä. Yksilön suurin pelko on jäädä yhteisön ulkopuolelle. Millainen yhteisö sinun liiketoimintasi ympärille muodostuu?

Teknologia on myös inhimillistä

Teknologia- ja dataratkaisut

Asiakas vaatii elämyksiä

Digitaalinen asiakaskokemus

Digiajan yrityksen ainoa mahdollisuus sitouttaa asiakas tunteiden tasolla tapahtuu muotoilun avulla. Kovin moni ei niin vielä tee. Siksi tunnekokemusten rakentaminen digitaalisiin kanaviin tuo kilpailuetua.