Myynnin palvelutaso – miksi se onkin niin vaikeaa?

Digitaalinen asiakaskokemus

Kun puhutaan palvelutasosta, yleisemmin puhutaan asiakaspalvelusta. Kyllä, se on yksi puoli, mutta toinen puoli varsinkin digitaalisessa kaupassa on se, miten ostokokemuksesta saadaan mahdollisimman helppo ja

Suurin pelko on jäädä yhteisön ulkopuolelle

Digitaalinen asiakaskokemus

Marsiin ei koskaan voisi siirtyä elämää, jos sinne ei ensin syntyisi yhteisöä. Yksilön suurin pelko on jäädä yhteisön ulkopuolelle. Millainen yhteisö sinun liiketoimintasi ympärille muodostuu?

Teknologia on myös inhimillistä

Teknologia- ja dataratkaisut

Asiakas vaatii elämyksiä

Digitaalinen asiakaskokemus

Digiajan yrityksen ainoa mahdollisuus sitouttaa asiakas tunteiden tasolla tapahtuu muotoilun avulla. Kovin moni ei niin vielä tee. Siksi tunnekokemusten rakentaminen digitaalisiin kanaviin tuo kilpailuetua.

Unohda kanavat. Keskity asiakkaan kokemukseen

Digitaalinen asiakaskokemus

Fyysisen ja digitaalisen kokemuksen raja on vihdoin häviämässä. Se näkyy vahvasti jo maailmalla erityisesti kaupan alalla ja pikku hiljaa myös muilla aloilla. Loistava esimerkki fyysisen ja digitaalisen maailman

CRM-järjestelmä: miten onnistua valinnassa ja hyödyntämisessä?

Teknologia- ja dataratkaisut

Onko Sinun yritykselläsi käytössä CRM-järjestelmä? Jos on, saako yrityksesi asiakastiedosta kaiken hyödyn irti asiakkuudenhallinnassa, vai onko CRM vain myyntikentän kellokorttimasiina? Päästäksesi tilanteeseen,

5 huomioitavaa asiaa, kun CRM lähestyy elinkaarensa loppua

Teknologia- ja dataratkaisut

Organisaatioilta vaaditaan yhä enemmän nopeutta sopeutua ympäristön muutoksiin. Lisäksi monikanavaisuus ja digitaalisuus asettavat uusia vaatimuksia niin päivittäiselle kommunikaatiolle, palvelulle kuin