Asiakaskokemuksen arvo – mikä se on?

Mitä on markkinoinnin automaatio? Inhimillistä

Markkinoinnin automaatio -termi kuvaa digitaalisin työvälinein toteutettua markkinoinnin, asiakkuudenhallinnan ja myynnin prosessien automatisointia. Älä kuitenkaan mene halpaan, kyseessä ei suinkaan ole IT- tai

Terveyspalvelu, joka muotoilee asiakkaan arkea

Markkinointiautomaatio maistraattiin – 8 uutta nimiehdotusta esittelyssä

Markkinointi ja teknologia – yhdistäminen vaatii uudet roolit ja intohimon

Ilahduttava ja kokonainen asiakaskokemus syntyy näistä lähtökohdista

Kasvot ja tarina muukalaiselle

Asiakastieto ja sen hyödyntäminen puhuttavat paljon. On tärkeää ymmärtää olemassa olevia asiakkaita voidakseen palvella heitä hyvin. Yrityksille tärkeää on myös asiakashankinta, jonka prosesseja voi kehittää

Asiakaspolku on tarkoitettu johdettavaksi

Markkinointi muuttuu. Myynti muuttuu. Yksittäiset kampanjat jäävät historiaan ja tekemisestä tulee jatkuvien prosessien kehittämistä ja mittaamista. Asiakaspolku (Customer Journey) on termi, joka kuvaa markkinoinnin

Miten sitouttaa CRM-järjestelmän käyttäjät: 5 askelta onnistumiseen

Menestyksekkäälle CRM-hankkeelle kriittistä on onnistunut jalkautus. CRM-järjestelmä teknologiana ei yksinään tuo taianomaisesti arvoa yritykselle. Asiakkuudenhallintajärjestelmän hankkimisen lisäksi käyttäjät tulee

Myynnin palvelutaso – miksi se onkin niin vaikeaa?

Kun puhutaan palvelutasosta, yleisemmin puhutaan asiakaspalvelusta. Kyllä, se on yksi puoli, mutta toinen puoli varsinkin digitaalisessa kaupassa on se, miten ostokokemuksesta saadaan mahdollisimman helppo ja
Content not found