Markkinoinnin ja myynnin digitalisointi
Digitaaliset palveluportaalit
Työssämme olemme todenneet, että yrityksillä on tyypillisesti edessään yksi kolmesta markkinointiteknologioihin liittyvästä haasteesta.
Markkinoinnin ja myynnin digitalisointi
Digitaaliset palveluportaalit
Digital First -projektin avulla kehitettiin selvästi tehokkaampaa asiakaspalvelua koko henkilökunnan voimin. ”Olemme tehneet yhdessä töitä entistä paremman asiakaspalvelun puolesta ja saaneet koko henkilökunnan
Digitaaliset palveluportaalit
Digitaalinen asiakaskokemus
Tulevaisuus on nyt. Nykypäivän myyjä tarvitsee työvälineet, jotka mahdollistavat myyntityön tilanteesta riippumatta, ja asiakkaat odottavat entistä enemmän saavansa apua missä ja milloin vain. Etenkin, kun
Digitaaliset palveluportaalit
Ovatko digitaaliset palvelusi levällään? Tuskaileeko asiakkaasi etsiessään tarvitsemaansa tietoa tai palvelua monien eri vaihtoehtojen joukosta? Jos kyllä, hän todennäköisesti myös kokee helpommaksi soittaa myyjälle
Digitaaliset palveluportaalit
Menestyksekkäälle CRM-hankkeelle kriittistä on onnistunut jalkautus. CRM-järjestelmä teknologiana ei yksinään tuo taianomaisesti arvoa yritykselle. Asiakkuudenhallintajärjestelmän hankkimisen lisäksi käyttäjät tulee