Miksi nyt on aika panostaa etämyynnin ja asiakasyhteistyön digitaalisiin ratkaisuihin?

Digitaaliset palveluportaalit Digitaalinen asiakaskokemus

Tulevaisuus on nyt. Nykypäivän myyjä tarvitsee työvälineet, jotka mahdollistavat myyntityön tilanteesta riippumatta, ja asiakkaat odottavat entistä enemmän saavansa apua missä ja milloin vain. Etenkin, kun

Kuinka tehdä asioinnista helpompaa digitaalisen portaalin avulla B2B-liiketoiminnassa?

Digitaaliset palveluportaalit

Ovatko digitaaliset palvelusi levällään? Tuskaileeko asiakkaasi etsiessään tarvitsemaansa tietoa tai palvelua monien eri vaihtoehtojen joukosta? Jos kyllä, hän todennäköisesti myös kokee helpommaksi soittaa myyjälle

Case Caruna: Lisäarvoa ja innovaatioita asiakaspolun varrelta

Markkinoinnin ja myynnin digitalisointi Digitaaliset palveluportaalit

Miten sitouttaa CRM-järjestelmän käyttäjät: 5 askelta onnistumiseen

Digitaaliset palveluportaalit

Menestyksekkäälle CRM-hankkeelle kriittistä on onnistunut jalkautus. CRM-järjestelmä teknologiana ei yksinään tuo taianomaisesti arvoa yritykselle. Asiakkuudenhallintajärjestelmän hankkimisen lisäksi käyttäjät tulee