Markkinoinnin automaation 3 haastetta - 1 ratkaisu

Työssämme olemme todenneet, että yrityksillä on tyypillisesti edessään yksi kolmesta markkinointiteknologioihin liittyvästä haasteesta.

Parempaa palvelua ja tehokkaampaa liiketoimintaa

Digital First -projektin avulla kehitettiin selvästi tehokkaampaa asiakaspalvelua koko henkilökunnan voimin. ”Olemme tehneet yhdessä töitä entistä paremman asiakaspalvelun puolesta ja saaneet koko henkilökunnan

Miksi nyt on aika panostaa etämyynnin ja asiakasyhteistyön digitaalisiin ratkaisuihin?

Tulevaisuus on nyt. Nykypäivän myyjä tarvitsee työvälineet, jotka mahdollistavat myyntityön tilanteesta riippumatta, ja asiakkaat odottavat entistä enemmän saavansa apua missä ja milloin vain. Etenkin, kun

Kuinka tehdä asioinnista helpompaa digitaalisen portaalin avulla B2B-liiketoiminnassa?

Ovatko digitaaliset palvelusi levällään? Tuskaileeko asiakkaasi etsiessään tarvitsemaansa tietoa tai palvelua monien eri vaihtoehtojen joukosta? Jos kyllä, hän todennäköisesti myös kokee helpommaksi soittaa myyjälle

Case Caruna: Lisäarvoa ja innovaatioita asiakaspolun varrelta

Miten sitouttaa CRM-järjestelmän käyttäjät: 5 askelta onnistumiseen

Menestyksekkäälle CRM-hankkeelle kriittistä on onnistunut jalkautus. CRM-järjestelmä teknologiana ei yksinään tuo taianomaisesti arvoa yritykselle. Asiakkuudenhallintajärjestelmän hankkimisen lisäksi käyttäjät tulee
Content not found