Skip to content

HubSpot uudet julkaisut ja päivitykset - syyskuu 2023

HubSpotin Inbound 2023 tapahtumassa laseeratut julkistukset uusien AI ja Smart CRM ominaisuuksien osalta alkavat näkymään myös kuukausittaisissa tuotepäivityksissä. HubSpotin kokonaisvaltainen lähestymistapa yhdistää

HubSpot päivitykset kesäkuukausilta 2023

Kesälomien jälkeen on aika sukeltaa HubSpotin kesäkuukausien aikana julkaisemiin tuotepäivityksiin ja uusiin ominaisuuksiin. Olemme koonneet yhteen blogijulkaisuun kesän tärkeimmät päivitykset, jotka tekevät HubSpotin

Toukokuussa julkaistut uusimmat päivitykset HubSpotin osalta

HubSpot julkaisi jälleen toukokuussa useita tuotepäivityksiä ja ominaisuuksia, joista olemme nostaneet mielestämme tärkeimmät blogijulkaisuun helposti tutustuttavaksi. Tämän kuukauden päivityksissä tuli runsaasti

HubSpotin uudet julkaisut ja päivitykset - huhtikuu 2023

HubSpot julkaisee joka kuukausi uusia toiminnallisuuksia ja tuotepäivityksiä. Olemme tutustuneet uusimpiin huhtikuussa julkaistuihin HubSpotin tuotepäivityksiin ja keränneet niistä mielestämme tärkeimmät blogijulkaisuun

Asiakaskokemuksen muotoilu ja markkinoinnin automaatio

Haastattelimme sata suomalaista yritystä markkinoinnin automatisoinnin tiimoilta. Eräs mielenkiintoinen teema, joka nousi esiin, oli markkinoinnin alustojen hyödyntäminen asiakaskokemuksen muotoilussa. Nopeasti

Roger Studion Lindström Lounge ehdokkaana AdProfitin 2019 paras B2B-kampanja -palkinnon saajaksi

Roger Studio on ollut mukana kehittämässä Lindström Loungea, joka on Lindströmin ja asiakkaiden välinen osallistava yhteisö. Tavoitteena on ollut yhteissuunnittelun ja kerätyn datan avulla ratkaista asiakkaiden

Kuinka siirtyä fyysisistä myyntitapaamisista digitaaliseen etämyyntiin?

Myyntiedustajan ja asiakkaan välinen etätapaaminen vaatii muutakin kuin Skype-, Zoom- tai Teams-sovelluksen. Asetelmat ovat tällaisessa tilanteessa erilaiset: tunne ja kokemus ei ole sama kuin fyysisessä tapaamisessa,

Miksi nyt on aika panostaa etämyynnin ja asiakasyhteistyön digitaalisiin ratkaisuihin?

Tulevaisuus on nyt. Nykypäivän myyjä tarvitsee työvälineet, jotka mahdollistavat myyntityön tilanteesta riippumatta, ja asiakkaat odottavat entistä enemmän saavansa apua missä ja milloin vain. Etenkin, kun kasvotusten

Asiakaspolun kuvaaminen on ensimmäinen askel asiakaskokemuksen kehittämisessä

Asiakaspolku on kuvaus potentiaalisen asiakkaan saapumisesta organisaation kiertoradalle jo vaiheessa, jossa asiakas vasta unelmoi saavansa hyötyä tai apua tarpeisiinsa, sekä siitä eteenpäin läpi koko ostoprosessin ja

Palvelumuotoilijan puheenvuoro: ongelmanratkaisua – ei rakettitiedettä

Tuntuuko sinusta, että palvelumuotoilupuhe on usein ylätason termilepatusta vailla konkretiaa? Meistä ainakin tuntuu. Ja haluamme korjata asiantilan, sillä todellisuudessa on kyse hyvinkin käytännönläheisistä metodeista