Asiakaspolun kuvaaminen on ensimmäinen askel asiakaskokemuksen kehittämisessä

Digitaalinen asiakaskokemus

Asiakaspolku on kuvaus potentiaalisen asiakkaan saapumisesta organisaation kiertoradalle jo vaiheessa, jossa asiakas vasta unelmoi saavansa hyötyä tai apua tarpeisiinsa, sekä siitä eteenpäin läpi koko ostoprosessin

Palvelumuotoilijan puheenvuoro: ongelmanratkaisua – ei rakettitiedettä

Digitaalinen asiakaskokemus

Tuntuuko sinusta, että palvelumuotoilupuhe on usein ylätason termilepatusta vailla konkretiaa? Meistä ainakin tuntuu. Ja haluamme korjata asiantilan, sillä todellisuudessa on kyse hyvinkin käytännönläheisistä

Amazon Books ja vertaismarkkinoiden sietämätön hankaluus

Digitaalinen asiakaskokemus

C2C-markkinan arvioidaan Suomessa hivottelevan jo yli 500 miljoonan euron kokoa. Vertaismarkkinan arvioidaan kasvavan 10 prosentin vuosivauhtia, joten eipä ihme, että monessa yrityksessä raavitaan päätä sitä

Itsestäänselvää kuin hampaiden harjaus – tulevaisuuden menestyneimmät yritykset ovat osa rutiineja

Digitaalinen asiakaskokemus

Mieli on taipuvainen kehittämään tapoja, joita toistamme arjessa alitajunnan ohjaamana. Kyse on rutiineista. Ne säästävät energiaa ja vapauttavat ajattelua uutta oppimista vaativiin asioihin. Yritykselle ihmisen

Digitalisaatio ja palvelullistaminen haastavat teollisuuden alaa

Digitaalinen asiakaskokemus

Voiko paikkoja elämyksiin jakaa kuin asuntoja airbnb:ssä?

Digitaalinen asiakaskokemus

Tunteiden vaikutus valintoihimme ja toimintaamme on voimakas ja kiistaton. Voimakkain tapa tuottaa tunnekokemus on aina ihmiseltä ihmiselle, pelaajalta katsojalle, fanilta fanille. Kokemus on aina paikallinen ja

Jokainen työntekijä draivaa asiakaskokemusta

Digitaalinen asiakaskokemus

Miksei pankki voi olla yhtä helppo käyttää kuin Uber?

Digitaalinen asiakaskokemus

Asiakaskokemuksen arvo – mikä se on?

Digitaalinen asiakaskokemus

Terveyspalvelu, joka muotoilee asiakkaan arkea

Digitaalinen asiakaskokemus