Roger Studion Lindström Lounge ehdokkaana AdProfitin 2019 paras B2B-kampanja -palkinnon saajaksi

20191009_lindström_innopaja_1440x400

Roger Studio on ollut mukana kehittämässä Lindström Loungea, joka on Lindströmin ja asiakkaiden välinen osallistava yhteisö. Tavoitteena on ollut yhteissuunnittelun ja kerätyn datan avulla ratkaista asiakkaiden haasteita sekä kehittää tulevaisuuden prosesseja, palveluita ja tuotteita.

Lounge-yhteisöissä on synnytetty uusia innovaatioita ja mahdollisuuksia sekä tuettu asiakasyritysten työntekijöiden kehittymistä. Lisäksi yhteisö on tarjonnut mahdollisuuden kehittää omaa asiakaskokemustaan samalla verkostoituen eri alojen ammattilaisten kanssa.

Meillä on ollut ilo olla mukana kehittämässä uutta aktiivista ja osallistavaa yhteisöä, jonka keskiössä on asiakaskeskeisyys ja innovointi.

Nyt AdProfit 2019 -kilpailussa arvioidaan vuoden parhaat markkinointikampanjat ja Lindström Lounge on ehdolla vuoden parhaasta B2B- kampanjasta.

Tutustu Lindström Loungeen tarkemmin Lindströmin verkkosivuilla!

AdProfit 2019-kilpailun voittajat palkitaan virtuaalisessa palkintojenjaossa 16. kesäkuuta. 

Jaa: