Skip to content
Suomi

Tietoa meistä

Teknologiagurut, liiketoimintastrategit ja muotoilijat käsi kädessä

Rogerissa työskentelee moniosaajia ja monipuolisesti osaajia hyvinkin erilaisilla taustoilla ja kiinnostuksen kohteilla – kovaa IT-osaamista monimutkaisista arkkitehtuurirakentajia, backend- ja frontend koodareita, UI- ja UX-suunnittelijoita, scrum-ammattilaisia, markkinoinnin teknologia- ja strategiaosaajia sekä liiketoiminta- ja palvelumuotoilijoita. Tämä kirjavuus on yksi Rogerin rikkauksista ja heimomme kulmakivi.


Rogerin tarina

timeline roger@4x
 

Asiakaslähtöistä liiketoimintaa yli 20 vuotta

Roger Studion tarina alkaa yli 20 vuoden takaa, jolloin kaksi sisaryhtiötä ICMI ja IPSS toimivat rinnakkain. ICMI oli erikoistunut asiakasjohtamisen strategisiin kysymyksiin ja IPSS taas asiakkuuksien hallinnan ratkaisuihin. Sisaret toimivat rinnakkain vuoteen 2005 saakka, kunnes yhdistyivät yhdeksi yhtiöksi ja nimi vaihtui Steeriksi.  2015 panostimme liiketoiminnan ja teknologian tueksi design-osaamiseemme ja perustimme palvelumuotoilijoiden tiimin. Design-ajattelusta tuli uudistuneen yrityksen kulmakivi. Uuden asiakaslähtöisen identiteetin vahvistamiseksi valikoitui asiakkaidemme valinnan perusteella nimeksi Roger Customer Experience Studio. Roger on asiakaskokemuksen kehittämisen studio, jossa kolme näkökulmaa pelaavat yhteen – business, design ja teknologia. Roger viittaa siihen, että teemme työmme ketterästi ja rohkealla otteella aina asiakasta ja palvelun käyttäjää ajatellen. The Roger way, Roger that.

Arvokkaita asiakaskokemuksia

Rogerin missiona on rakentaa maailmanluokan asiakas- ja palvelukokemuksia ja tukea asiakkaita digitaalisen murroksen keskellä. Uskomme, että tänä päivänä parempi ja tuottavampi liiketoiminta rakentuu ainutlaatuisten asiakaskohtaamisten kautta. Sellaisten, joissa loppuasiakkaan huulille nousee spontaani hymy, kun asiointi on aidosti vaivatonta ja hänet huomioidaan yksilönä.

Kehityksen keihäänkärkenä asiakaskokemus

Asiakkaamme panostavat nyt henkilökohtaisiin ja älykkäisiin palveluihin. Parhaat palvelut syntyvät, kun yhdistetään liiketoiminnan ymmärrys, palveluiden muotoilu sekä älykäs teknologia. Me teemme niistä yhtenäisen kokonaisuuden.


Rogerin kulttuuri ja arvot

Roger that

Received, understood and ready for action. “Roger that” is familiar from the lunar missions of the ‘60s.

 

“Roger that” continues to have special meaning for us. We listen, we understand our customers’ needs and we act to build brilliant customer experience solutions that enhance customers’ business performance. We are committed and we take great care in everything we do.

 

Roger that. Consider it done.

Respect & transparency

We have the Finnish "reilu" attitude. It's about honesty, openness and instinctively doing the right thing.

 

We value everyone's knowledge and professionalism and respect each other and our partners. You can grow and develop with Roger by just being yourself.

A better tomorrow

We put our heart and soul into making solutions that are sustainable and have a positive impact on our customers' daily lives. It's how we create lasting customer relationships that support growth, profitability and a better tomorrow.

 

We all take responsibility and commit to our shared way of working. Monitoring and developing well-being at work is important to us because our success is built by every Roger employee.


"Rogerilaiset palveluksessasi"

Use text and images to tell your company’s story. Explain what makes your product or service extraordinary.