Asiakaspolun kuvaaminen on ensimmäinen askel asiakaskokemuksen kehittämisessä

Digitaalinen asiakaskokemus

Asiakaspolku on kuvaus potentiaalisen asiakkaan saapumisesta organisaation kiertoradalle jo vaiheessa, jossa asiakas vasta unelmoi saavansa hyötyä tai apua tarpeisiinsa, sekä siitä eteenpäin läpi koko ostoprosessin

Case Caruna: Lisäarvoa ja innovaatioita asiakaspolun varrelta

Markkinoinnin ja myynnin digitalisointi Digitaaliset palveluportaalit

Palvelumuotoilijan puheenvuoro: ongelmanratkaisua – ei rakettitiedettä

Digitaalinen asiakaskokemus

Tuntuuko sinusta, että palvelumuotoilupuhe on usein ylätason termilepatusta vailla konkretiaa? Meistä ainakin tuntuu. Ja haluamme korjata asiantilan, sillä todellisuudessa on kyse hyvinkin käytännönläheisistä

3 lääkettä asiakaskokemuksen ja erottuvuuden parantamiseen asiakastiedon avulla

Teknologia- ja dataratkaisut

Asiakasymmärryksen lisääminen tehoaa erottuvuuspuutteen oireisiin, parantaa vastustuskykyä kilpailijoihin sekä ennaltaehkäisee huonoja asiakaskokemuksia. Ymmärrykseen puolestaan tarvitaan dataa, ja oikein annosteltu

Diggi-loo diggi-ley – voita asiakas arvokkaalla digikokemuksella

Markkinoinnin ja myynnin digitalisointi

Tunne johtaa henkilöstökokemusta

Teknologia- ja dataratkaisut

Hyvällä johtamisella on suora vaikutus yrityksen liikevaihtoon. Niin helppoa ja yksinkertaista se on. Johtajan tunnetaidot ja yrityksen tunnetilan ymmärtäminen on avainasemassa. Miksi tätä ei sitten osata johtaa

Amazon Books ja vertaismarkkinoiden sietämätön hankaluus

Digitaalinen asiakaskokemus

C2C-markkinan arvioidaan Suomessa hivottelevan jo yli 500 miljoonan euron kokoa. Vertaismarkkinan arvioidaan kasvavan 10 prosentin vuosivauhtia, joten eipä ihme, että monessa yrityksessä raavitaan päätä sitä

Itsestäänselvää kuin hampaiden harjaus – tulevaisuuden menestyneimmät yritykset ovat osa rutiineja

Digitaalinen asiakaskokemus

Mieli on taipuvainen kehittämään tapoja, joita toistamme arjessa alitajunnan ohjaamana. Kyse on rutiineista. Ne säästävät energiaa ja vapauttavat ajattelua uutta oppimista vaativiin asioihin. Yritykselle ihmisen

Miten myynti ja markkinointi yhdistetään kasvutiimiksi?

Markkinoinnin ja myynnin digitalisointi

Digitalisaatio ja palvelullistaminen haastavat teollisuuden alaa

Digitaalinen asiakaskokemus