3 lääkettä asiakaskokemuksen ja erottuvuuden parantamiseen asiakastiedon avulla

Teknologia- ja dataratkaisut

Asiakasymmärryksen lisääminen tehoaa erottuvuuspuutteen oireisiin, parantaa vastustuskykyä kilpailijoihin sekä ennaltaehkäisee huonoja asiakaskokemuksia. Ymmärrykseen puolestaan tarvitaan dataa, ja oikein annosteltu

Tunne johtaa henkilöstökokemusta

Teknologia- ja dataratkaisut

Hyvällä johtamisella on suora vaikutus yrityksen liikevaihtoon. Niin helppoa ja yksinkertaista se on. Johtajan tunnetaidot ja yrityksen tunnetilan ymmärtäminen on avainasemassa. Miksi tätä ei sitten osata johtaa

Katso kokonaisuutta kun valitset markkinointiautomaation työvälinettä

Teknologia- ja dataratkaisut

Teknologia on myös inhimillistä

Teknologia- ja dataratkaisut

CRM-järjestelmä: miten onnistua valinnassa ja hyödyntämisessä?

Teknologia- ja dataratkaisut

Onko Sinun yritykselläsi käytössä CRM-järjestelmä? Jos on, saako yrityksesi asiakastiedosta kaiken hyödyn irti asiakkuudenhallinnassa, vai onko CRM vain myyntikentän kellokorttimasiina? Päästäksesi tilanteeseen,

5 huomioitavaa asiaa, kun CRM lähestyy elinkaarensa loppua

Teknologia- ja dataratkaisut

Organisaatioilta vaaditaan yhä enemmän nopeutta sopeutua ympäristön muutoksiin. Lisäksi monikanavaisuus ja digitaalisuus asettavat uusia vaatimuksia niin päivittäiselle kommunikaatiolle, palvelulle kuin