Kuinka siirtyä fyysisistä myyntitapaamisista digitaaliseen etämyyntiin?

Teknologia- ja dataratkaisut Digitaalinen asiakaskokemus Digitaalinen myynti

Myyntiedustajan ja asiakkaan välinen etätapaaminen vaatii muutakin kuin Skype-, Zoom- tai Teams-sovelluksen. Asetelmat ovat tällaisessa tilanteessa erilaiset: tunne ja kokemus ei ole sama kuin fyysisessä

Miksi ja miten yhdistää asiakastieto eri järjestelmistä B2C-liiketoiminnassa?

Teknologia- ja dataratkaisut CDM

Monissa yrityksissä on useita myyntiin ja markkinointiin tarkoitettuja järjestelmiä, eikä asiakkaan tietokaan ole aina yhdessä ja samassa paikassa. Tämä saattaa luoda yrityksille isojakin haasteita niin myynnin ja

Kuinka pitää työnantajabrändi ja henkilöstö vahvana kriisiaikanakin?

Teknologia- ja dataratkaisut henkilöstökokemus organisaatiomuutos työnantajabrändi

Työnantaja on työntekijöille nykyään enemmän kuin vain palkanmaksaja: työpaikka luo sisältöä elämään sekä osallistumisen että onnistumisen tunnetta. Tämä on tärkeää etenkin nyt poikkeusoloissa, joissa monet

Henkilöstö ensin: kuinka tehdä organisaatiomuutosta kriisitilanteessa?

Teknologia- ja dataratkaisut henkilöstökokemus organisaatiomuutos

Organisaatiossa tapahtuvat muutokset voivat olla kipuilun paikkoja yrityksille ja henkilöstölle, etenkin tällaisena vaikeana aikana, kun epidemia jättää jälkensä yrityksiin ja talouteen. Valitettavasti muutoksia

3 lääkettä asiakaskokemuksen ja erottuvuuden parantamiseen asiakastiedon avulla

Teknologia- ja dataratkaisut

Asiakasymmärryksen lisääminen tehoaa erottuvuuspuutteen oireisiin, parantaa vastustuskykyä kilpailijoihin sekä ennaltaehkäisee huonoja asiakaskokemuksia. Ymmärrykseen puolestaan tarvitaan dataa, ja oikein annosteltu

Tunne johtaa henkilöstökokemusta

Teknologia- ja dataratkaisut

Hyvällä johtamisella on suora vaikutus yrityksen liikevaihtoon. Niin helppoa ja yksinkertaista se on. Johtajan tunnetaidot ja yrityksen tunnetilan ymmärtäminen on avainasemassa. Miksi tätä ei sitten osata johtaa

Katso kokonaisuutta kun valitset markkinointiautomaation työvälinettä

Teknologia- ja dataratkaisut

Teknologia on myös inhimillistä

Teknologia- ja dataratkaisut

CRM-järjestelmä: miten onnistua valinnassa ja hyödyntämisessä?

Teknologia- ja dataratkaisut

Onko Sinun yritykselläsi käytössä CRM-järjestelmä? Jos on, saako yrityksesi asiakastiedosta kaiken hyödyn irti asiakkuudenhallinnassa, vai onko CRM vain myyntikentän kellokorttimasiina? Päästäksesi tilanteeseen,

5 huomioitavaa asiaa, kun CRM lähestyy elinkaarensa loppua

Teknologia- ja dataratkaisut

Organisaatioilta vaaditaan yhä enemmän nopeutta sopeutua ympäristön muutoksiin. Lisäksi monikanavaisuus ja digitaalisuus asettavat uusia vaatimuksia niin päivittäiselle kommunikaatiolle, palvelulle kuin