Skip to content

Asiakaskokemuksen muotoilu ja markkinoinnin automaatio

Haastattelimme sata suomalaista yritystä markkinoinnin automatisoinnin tiimoilta. Eräs mielenkiintoinen teema, joka nousi esiin, oli markkinoinnin alustojen hyödyntäminen asiakaskokemuksen muotoilussa. Nopeasti

Kuinka siirtyä fyysisistä myyntitapaamisista digitaaliseen etämyyntiin?

Myyntiedustajan ja asiakkaan välinen etätapaaminen vaatii muutakin kuin Skype-, Zoom- tai Teams-sovelluksen. Asetelmat ovat tällaisessa tilanteessa erilaiset: tunne ja kokemus ei ole sama kuin fyysisessä tapaamisessa,

Miksi ja miten yhdistää asiakastieto eri järjestelmistä B2C-liiketoiminnassa?

Monissa yrityksissä on useita myyntiin ja markkinointiin tarkoitettuja järjestelmiä, eikä asiakkaan tietokaan ole aina yhdessä ja samassa paikassa. Tämä saattaa luoda yrityksille isojakin haasteita niin myynnin ja

Kuinka pitää työnantajabrändi ja henkilöstö vahvana kriisiaikanakin?

Työnantaja on työntekijöille nykyään enemmän kuin vain palkanmaksaja: työpaikka luo sisältöä elämään sekä osallistumisen että onnistumisen tunnetta. Tämä on tärkeää etenkin nyt poikkeusoloissa, joissa monet suuretkin

Henkilöstö ensin: kuinka tehdä organisaatiomuutosta kriisitilanteessa?

Organisaatiossa tapahtuvat muutokset voivat olla kipuilun paikkoja yrityksille ja henkilöstölle, etenkin tällaisena vaikeana aikana, kun epidemia jättää jälkensä yrityksiin ja talouteen. Valitettavasti muutoksia

Tunne johtaa henkilöstökokemusta

Hyvällä johtamisella on suora vaikutus yrityksen liikevaihtoon. Niin helppoa ja yksinkertaista se on. Johtajan tunnetaidot ja yrityksen tunnetilan ymmärtäminen on avainasemassa. Miksi tätä ei sitten osata johtaa

Katso kokonaisuutta kun valitset markkinointiautomaation työvälinettä

Markkinointiautomaation työvälineillä on kullakin vahvuutensa. Ennen kuin lähdet vertailemaan yksittäisiä teknisiä ominaisuuksia, ota askel taaksepäin – ja hahmota kokonaisuus. Listasimme sinulle tärkeimmät kysymykset

Teknologia on myös inhimillistä

Käymme yhä enemmän vuorovaikutusta ihmisten sijaan teknologian kanssa. Kohtaaminen teknologian kanssa on perusluonteeltaan neutraalia tai kylmää, ellei siihen tietoisesti haluta muotoilla inhimillisiä piirteitä.

CRM-järjestelmä: miten onnistua valinnassa ja hyödyntämisessä?

Onko Sinun yritykselläsi käytössä CRM-järjestelmä? Jos on, saako yrityksesi asiakastiedosta kaiken hyödyn irti asiakkuudenhallinnassa, vai onko CRM vain myyntikentän kellokorttimasiina? Päästäksesi tilanteeseen, jossa

5 huomioitavaa asiaa, kun CRM lähestyy elinkaarensa loppua

Organisaatioilta vaaditaan yhä enemmän nopeutta sopeutua ympäristön muutoksiin. Lisäksi monikanavaisuus ja digitaalisuus asettavat uusia vaatimuksia niin päivittäiselle kommunikaatiolle, palvelulle kuin liiketoiminnan