Mitä on markkinoinnin automaatio? Inhimillistä

Markkinoinnin ja myynnin digitalisointi

Markkinoinnin automaatio -termi kuvaa digitaalisin työvälinein toteutettua markkinoinnin, asiakkuudenhallinnan ja myynnin prosessien automatisointia. Älä kuitenkaan mene halpaan, kyseessä ei suinkaan ole IT- tai

Markkinointi ja teknologia – yhdistäminen vaatii uudet roolit ja intohimon

Markkinoinnin ja myynnin digitalisointi

Ilahduttava ja kokonainen asiakaskokemus syntyy näistä lähtökohdista

Markkinoinnin ja myynnin digitalisointi

Kasvot ja tarina muukalaiselle

Markkinoinnin ja myynnin digitalisointi

Asiakastieto ja sen hyödyntäminen puhuttavat paljon. On tärkeää ymmärtää olemassa olevia asiakkaita voidakseen palvella heitä hyvin. Yrityksille tärkeää on myös asiakashankinta, jonka prosesseja voi kehittää

Asiakaspolku on tarkoitettu johdettavaksi

Markkinoinnin ja myynnin digitalisointi

Markkinointi muuttuu. Myynti muuttuu. Yksittäiset kampanjat jäävät historiaan ja tekemisestä tulee jatkuvien prosessien kehittämistä ja mittaamista. Asiakaspolku (Customer Journey) on termi, joka kuvaa markkinoinnin