Rogerin missiona on rakentaa maailmanluokan asiakas- ja palvelukokemuksia ja tukea asiakkaita digitaalisen murroksen keskellä. Uskomme, että tänä päivänä parempi ja tuottavampi liiketoiminta rakentuu ainutlaatuisten asiakaskohtaamisten kautta. Sellaisten, joissa loppuasiakkaan huulille nousee spontaani hymy, kun asiointi on aidosti vaivatonta ja hänet huomioidaan yksilönä.
Roger Studion tarina alkaa yli 20 vuoden takaa, jolloin kaksi sisaryhtiötä ICMI ja IPSS toimivat rinnakkain. ICMI oli erikoistunut asiakasjohtamisen strategisiin kysymyksiin ja IPSS taas asiakkuuksien hallinnan ratkaisuihin. Sisaret toimivat rinnakkain vuoteen 2005 saakka, kunnes yhdistyivät yhdeksi yhtiöksi ja nimi vaihtui Steeriksi. Muutama vuosi sitten liiketoiminnan ja teknologian tueksi panostimme design-osaamiseemme ja perustimme palvelumuotoilijoiden tiimin. Design-ajattelusta tuli uudistuneen yrityksen kulmakivi. Uuden asiakaslähtöisen identiteetin vahvistamiseksi valikoitui asiakkaidemme valinnan perusteella nimeksi Roger Customer Experience Studio. Roger on asiakaskokemuksen kehittämisen studio, jossa kolme näkökulmaa pelaavat yhteen – business, design ja teknologia. Roger viittaa siihen, että teemme työmme ketterästi ja rohkealla otteella aina asiakasta ja palvelun käyttäjää ajatellen. The Roger way, Roger that.
Asiakkaamme panostavat nyt henkilökohtaisiin ja älykkäisiin palveluihin. Parhaat palvelut syntyvät, kun yhdistetään liiketoiminnan ymmärrys, palveluiden muotoilu sekä älykäs teknologia. Me teemme niistä yhtenäisen kokonaisuuden. Ohessa muutamia esimerkkejä palveluistamme ja asiakas-caseistamme.