Jokaisella organisaatiolla on omanlaisensa toimintatavat ja prosessit, joten ei ole olemassa työkalua, joka sopisi jokaiselle organisaatiolle. Roger Studio on koko historiansa ajan rakentanut markkinointia ja myyntiä tehostavia ratkaisuja asiakasdataan ja parempaan asiakasymmärrykseen perustuen. Vaikka olemmekin teknologiariippumaton konsultti, käytämme markkinoinnin automaatioon pääasiassa HubSpotia, Salesforce Marketing Cloudia ja Pardotia.

Lue sivuiltamme, miten pääset liikkeelle markkinoinnin automaation kanssa.

Käytettävyys edellä

HubSpot

hubspot-logo

HubSpot on markkinointiautomaation teknologia, jota voidaan käyttää liidien generoinnin ja sisältömarkkinoinnin lisäksi moniin muihin tarkoituksiin. Lisäksi HubSpot on joustava ja käyttäjäystävällinen: Rogerin oman tiketöintijärjestelmän vaihto saatiin toteutettua vain parissa viikossa.  

Roger Studio erottuu muista HubSpot-kumppaneista kahdesta syystä:  

1) Meillä on yli 20 vuotta kokemusta isojen organisaatioiden markkinoinnista sekä asiakasdatasta 

2) Me yhdistämme tämän viimeisimpään digitaalisen markkinoinnin osaamiseen.  

Tuemme sinua HubSpotin ja muiden markkinointiteknologioiden hyödyntämisessä siten, että oma osaamisesi kasvaa kevyiden pilottien kautta. Näin voidaan selvittää, miten ne soveltuvat juuri sinun liiketoimintaasi, ja kuinka HubSpot voidaan kasvattaa koko konsernisi globaaliksi markkinointimalliksi. Tämän tueksi suunniteltavien automaattisten viestintämallien avulla voidaan tehostaa asiakaspalvelun toimintaa ja parantaa asiakaskokemusta merkittävästi. 

Huippuunsa viritettävä työkalu

Salesforce Marketing Cloud

Salesforce_Logo_Web_2019

Marketing Cloud on järeän luokan markkinointityökalu, joka mahdollistaa loppuun asti hiotut asiakaspolut ja äärimmilleen viritetyn asiakaskokemuksen. Marketing Cloudin käyttöönotto ja kehittäminen edellyttää paitsi koko Salesforce-ekosysteemin osaamista myös erittäin vahvaa liiketoiminnallista ymmärrystä siitä, miten markkinointia ja myyntiä kannattaa kehittää organisaatiossasi. 

Rogerin avulla mahdollistat pitkäjänteisen mutta ketterästi toimivan markkinointiautomaation kehittämisen organisaatiossasi, sillä me pystymme toimimaan niin markkinoinnin, myynnin, tuotehallinnan kuin IT:nkin rajapinnassa. Marketing Cloudista saadaan suurin hyöty silloin, kun toimintamallia voidaan skaalata maiden ja brändien yli. 

Monet Rogerin Marketing Cloud -asiakkaista ottavat täyden hyödyn Salesforce-järjestelmästään käyttämällä Marketing Cloudia osana markkinointi-, myynti- ja palveluprosesseja. 

Myyjän työkalu

Salesforce Pardot

Salesforce_Logo_Web_2019

Pardot on Salesforce-ekosysteemin markkinointityökalu, joka toimii erityisen hyvin B2B-liiketoiminnassa tai kuluttajabisneksessä, jossa myyjällä on merkittävä rooli. Osana Salesforce-ekosysteemiä Pardot mahdollistaa Sales Cloudin tietojen hyödyntämisen osana automaatioprosesseja. Toisaalta se mahdollistaa myös liidien luomisen Pardotista Sales Cloudiin, mikä helpottaa markkinoinnin ja myynnin yhteistyön kehittämistä. 

Koska Rogerilla on vahva kokemus B2B-liiketoiminnasta sekä markkinoinnin ja myynnin kehittämisestäPardotin käyttöönotto onnistuu ketterästi ja liiketoimintalähtöisesti, mutta kuitenkin kevyesti vaiheittain. Näin jokaisessa vaiheessa pystytään luomaan merkittävää bisneshyötyä ensin suunnittelemalla markkinointiohjelmia ja sen jälkeen ottamaan niitä kokeillen käyttöön vaiheistetusti. 

Tällä hetkellä Roger tukee Pardotin käyttöä Euroopan, Pohjois-Amerikan sekä Aasian markkinoilla.