HubSpot on rakennettu aidosti asiakaskeskeisen liiketoiminnan tekemisen eli inboundin ympärille. Siksi olemme ylpeitä siitä, että olemme kulta-tason HubSpot-partneri! 

HubSpotin Marketing Hub tarjoaa sinulle kaikki työkalut sisältöjen suunnitteluun, tuotantoon, mainostamiseen ja analysoimiseen verkossa. Sen avulla voit personoida sisältösi kokonaisvaltaisesti – nykypäivänä voimaantuneita asiakkaita ei voi lähestyä yhden koon lähestymistavalla. Houkuttele kävijöitä nettisivuillesi lisäarvoa tuottavilla sisällöillä, käännä heidät liideiksi lomakkeiden, chatin tai hienovaraisten ponnahdusikkunoiden avulla ja hoivaa näitä liidejä markkinoinnin automaatiolla – kaikki tämä onnistuu HubSpotissaHaluaisitko nähdä HubSpotilla saavutettuja tuloksia? Lue, mitä teimme asiakkaamme Lindströmin kanssa. 

HubSpotin Sales Hub auttaa myyntitiimiäsi tekemään entistä asiakaskeskeisempää myyntiä, joka on ennemminkin hyvää palvelua kuin painostustaHubSpotin myyntityökalujen avulla hallitset myyntiputkeasi ja tekemiäsi kauppoja, luot automatisoituja viestiketjuja prospekteille, annat heidän ja asiakkaiden varata tapaamisia helposti kalenteristasi ja saat yhden selkeän näkymän yksittäisen kontaktin toiminnasta verkossa sekä asioinnista yrityksesi kanssa. 

HubSpotia voi käyttää itsenäisenä eli stand-alone-ratkaisuna, mutta monet asiakkaamme ovat päättäneet integroida HubSpotin heidän nykyisiin CRM-järjestelmiinsä (Microsoft Dynamics, Salesforce CRM, jne.), joita käytetään asiakasdatan masterointiinTämä mahdollistaa suuria vaikutuksia liiketoiminnallesi, sillä leijonanosa liiketoiminnastasi voidaan luoda nykyisistä asiakkaistasi. Tätä on HubSpotin kuvailema inbound. 

Ota yhteyttä meihin!