Webinaari
Miten liikkeelle asiakaslähtöisessä kehityksessä?
Miten liikkeelle asiakaslähtöisessä kehityksessä?
Keskiviikko
30. maaliskuuta 2022klo 10.00 (EEST)
Kesto noin 1 h
Aihealueet
Miten saat asiakkaan ääneen kuulumaan ja ohjaamaan liiketoiminnan kehittämistä?
Webinaarissa käydään konkreettisten asiakasesimerkkien kautta läpi tärkeimmät ensimmäiset askeleet asiakaslähtöisen toiminnan ja kulttuurin rakentamisessa.
Saat Webinaarista mm:
- kokonaiskuvan asiakaslähtöisen kehittämisen vaiheista
- vinkkejä ensimmäisen kehityskohteen valintaan
- tietoa miten mittaat onnistumista ja tuloksia
- käytännön työkaluja asiakaspolun mallintamiseen ja kehitysalueiden tunnistamiseen
- toimivan etenemismallin
Varaamme myös aikaa kysymyksille.
Kenelle
Webinaari sopii sekä yrityksille, jotka ovat lähtemässä liikkeelle asiakaslähtöisten toimintamallien ja asiakaskokemuksen mittaamisen kanssa, että yritykselle jotka ovat jo pidemmällä ja kaipaavat konkreettisia ideoita toimintamallien parantamiseen.
Puhujat
Mika Raulas Roger Studiolta on asiakaslähtöisen liiketoiminnan kehittämisen pioneereja Suomessa. Mika on auttanut eri toimialoilla toimivia yrityksiä asiakaskokemuksen kehittämisessä, ja markkinoinnin, myynnin ja asiakaspalvelun digitalisaatiossa. Roger Studio on suomalainen konsulttifirma, joka luo asiakkailleen mitattavaa liiketoimintavaikutusta paremman asiakaskokemuksen, kasvavan liikevaihdon ja tehokkaampien toimintamallien avulla.
Taru Aalto Lumoalta jakaa käytännön esimerkkejä siitä, miten parannuskohteet tunnistetaan helposti ja miten tuloksia mitataan.
PS! Jos Live-webinaarin ajankohta ei sovi aikatauluusi, kannattaa silti ilmoittautua mukaan. Lähetämme kaikille ilmoittautuneille webinaarin jälkeen linkin nauhoitukseen.
Toivottavasti näemme sinut Live-webinaarissa ja osallistumassa keskusteluun. 🙏🏻