ASIAKASKOKEMUS

Palvelumme asiakaskokemuksen kehittämiseen

Asiakkaamme panostavat nyt henkilökohtaisiin ja älykkäisiin palveluihin. Parhaat palvelut syntyvät, kun yhdistetään liiketoiminnan ymmärrys, palveluiden muotoilu sekä älykäs teknologia. Me teemme niistä yhtenäisen kokonaisuuden. Ohessa muutamia esimerkkejä palveluistamme ja asiakkaistamme.

Digitaaliset palvelut asiakaskohtaamisiin

Digital portals Roger Studio services webpageNykypäivän asiakkaat odottavat mitä enemmässä määrin yhtä mutkatonta digitaalista kanssakäyntiä yrityksen kanssa kuin mihin ovat tottuneet arkielämässään. Jokainen kohtaaminen asiakkaan kanssa tuo joko lisäarvoa tai haittaa hänelle ja liiketoiminnallesi. Digitalisoimalla asiakaskohtaamisen saat jatkuvasti uutta dataa ja parannat palvelun laatua asiakkaan näkökulmasta. Kohtaamispisteiden priorisointi mahdollistaa sen, että digitalisaatio tapahtuu liiketoimintasi ehdoilla

$/Day

SKF-Logo-roger-webDigitaalisen ekosysteemin palvelumuotoilu

SKF halusi kehittää toimintaansa asiakaslähtöisemmäksi isossa mittakaavassa. Asiakaskokemuksen kehittämisen etenemissuunnitelma ja sitä tukevat hankkeet suunniteltiin globaalisti. Ota yhteyttä, jos haluat kuulla lisää SKF:n esimerkistä

$/Day

outotec-logo-roger-webDigitaalisten palveluiden priorisointi

Outotecin uuden asiakasportaalin taustalla oli halu tehostaa asiakasyhteistyötä, käsitellä informaatiota ja parantaa prosesseja. Priorisoinnilla ja etenemissuunnitelmalla varmistettiin yhtenäinen digitaalinen tarjooma asiakkaille. Ota yhteyttä, jos haluat kuulla lisää Outotecin esimerkistä. 

Markkinoinnin ja myynnin digitalisaatio

testi-digitpalvelut-eisaakayttaa

Automatisoimalla myynnin ja markkinoinnin prosesseja helpotat asiakkaasi arkea, säästät aikaa, lisäät liiketoimintasi tehokkuutta ja kasvatat myyntiä. Siten teet myynnistä ja markkinoinnista palvelua asiakkaallesi ja erotut kilpailijoista. Digitalisoimalla asiakaskohtaamisia palvelet häntä oikeissa kanavissa oikeaan aikaan – ja parhaimmillaan niin, että asiat tulee hoidettua ennakoidusti jo ennen kuin asiakas edes tiedostaa tarvettaan.

Teknologia- ja dataratkaisut

mf-dashboard

Maailma on täynnä teknologisia ratkaisuja, joista oikein valitsemalla saat teknologisen tukijalan asiakaskohtaamisiin sekä myynnin ja markkinoinnin johtamiseen. Helpotat omaa ja asiakkaasi arkea, sillä voit ennakoida asiakkaasi tarpeita, suoraviivaistaa prosesseja ja vähentää manuaalisen työn määrää.