ASIAKASKOKEMUS

Palvelumme asiakaskokemuksen kehittämiseen

Asiakkaamme panostavat nyt henkilökohtaisiin ja älykkäisiin palveluihin. Parhaat palvelut syntyvät, kun yhdistetään liiketoiminnan ymmärrys, palveluiden muotoilu sekä älykäs teknologia. Me teemme niistä yhtenäisen kokonaisuuden. Ohessa muutamia esimerkkejä palveluistamme ja asiakkaistamme.

 

Digitaaliset palvelut asiakaskohtaamisiin

Digital portals Roger Studio services webpageNykypäivän asiakkaat odottavat mitä enemmässä määrin yhtä mutkatonta digitaalista kanssakäyntiä yrityksen kanssa kuin mihin ovat tottuneet arkielämässään. Jokainen kohtaaminen asiakkaan kanssa tuo joko lisäarvoa tai haittaa hänelle ja liiketoiminnallesi. Digitalisoimalla asiakaskohtaamisen saat jatkuvasti uutta dataa ja parannat palvelun laatua asiakkaan näkökulmasta. Kohtaamispisteiden priorisointi mahdollistaa sen, että digitalisaatio tapahtuu liiketoimintasi ehdoilla

$/Day

Caruna markkinapaikka Roger StudioTulevaisuuden markkinapaikan visio, konseptointi ja tuotepaketit

Carunan Markkinapaikka (nykyisin Virtane) auttaa asiakkaita suunnittelemaan heille sopivat energia-ratkaisut ja tuo heille sopivat vaihtoehdot ja kumppanit yhteiseen alustaan.

Tutustu Virtaseen heidän nettisivuillaan.

»

$/Day

SKF-Logo-roger-webDigitaalisen ekosysteemin palvelumuotoilu

SKF halusi kehittää toimintaansa asiakaslähtöisemmäksi isossa mittakaavassa. Asiakaskokemuksen kehittämisen etenemissuunnitelma ja sitä tukevat hankkeet suunniteltiin globaalisti.

Ota yhteyttä, jos haluat kuulla lisää SKF:n esimerkistä. 

»

$/Day

outotec-logo-roger-webDigitaalisten palveluiden priorisointi

Outotecin uuden asiakasportaalin taustalla oli halu tehostaa asiakasyhteistyötä, käsitellä informaatiota ja parantaa prosesseja. Priorisoinnilla ja etenemissuunnitelmalla varmistettiin yhtenäinen digitaalinen tarjooma asiakkaille.

Ota yhteyttä, jos haluat kuulla lisää Outotecin esimerkistä. 

»

$/Day

Valmet asiakas portaali Roger StudioAsiakasportaalin konseptointi ja toteutus

Valmetin asiakasportaali tunnistaa ja yhdistää kaikki sen globaalit digitaaliset palvelut yhden selkeän käyttöliittymän taakse ja yhtenäistää niiden käyttökokemuksen.

Lue lisää Valmetin asiakasportaalista nettisivuillamme.

»

Markkinoinnin ja myynnin digitalisaatio

testi-digitpalvelut-eisaakayttaa

Automatisoimalla myynnin ja markkinoinnin prosesseja helpotat asiakkaasi arkea, säästät aikaa, lisäät liiketoimintasi tehokkuutta ja kasvatat myyntiä. Siten teet myynnistä ja markkinoinnista palvelua asiakkaallesi ja erotut kilpailijoista. Digitalisoimalla asiakaskohtaamisia palvelet häntä oikeissa kanavissa oikeaan aikaan – ja parhaimmillaan niin, että asiat tulee hoidettua ennakoidusti jo ennen kuin asiakas edes tiedostaa tarvettaan.

$/Day

Lindström markkinoinnin automaatio myynti Roger StudioTuplasti tehokkaampi myyntimalli markkinoinnin automaatiolla

Lindström ja Roger Studio käynnistivät yhteisen markkinoinnin automaation hankkeen keväällä 2017. Tämän jälkeen Lindströmin verkkoliidejä hoitavien myyjien hit rate on yli kaksinkertaistunut verrattuna perinteiseen outbound-myyntiin.

Lue lisää asiakas-casesta nettisivuillamme.

»

$/Day

Helen markkinoinnin automaatio Roger StudioHoitomallit, jotka parantavat asiakaskokemuksia 

Helen hyödyntää markkinoinnin automaatiota asiakaskokemuksen parantamiseen sekä jatkomyyntiprosessien hallinnointiin. Sen avulla voidaan parantaa asiakaspalvelukokemusta, sillä asiakkaan jokaisessa palvelutilanteessa voidaan hyödyntää aikasempaa asiointitietoa.

Lue lisää asiakas-casesta nettisivuillamme.

»

$/Day

Caruna digital first Roger StudioEnnakoiva asiakaspalvelu digitalisoinnin avulla

Caruna Digital First on palvelukonsepti, jonka ytimessä on asiakaspalvelun ja liiketoiminnan parantaminen asiakaslähtöisesti. Carunan sähkönmyyjäkumppanit saavat jatkossa tarvitsemansa palvelun 24/7 Carunan digitaalisen palvelualustan kautta.

Lue lisää asiakas-casesta nettisivuillamme.

»

$/Day

Almamedia markkinoinnin automaatio Roger StudioAutomaatiolla markkinoinnin resurssin hyötykäyttöön

Alma Regionsin 17 aluelehden asiakasviestintä on keskitetty markkinointiautomaation avulla. Asiakaskokemuksen laatu nousee, kun myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelun prosessit tehostuvat.

Lue lisää asiakas-casesta nettisivuillamme.

»

Teknologia- ja dataratkaisut

mf-dashboard

Maailma on täynnä teknologisia ratkaisuja, joista oikein valitsemalla saat teknologisen tukijalan asiakaskohtaamisiin sekä myynnin ja markkinoinnin johtamiseen. Helpotat omaa ja asiakkaasi arkea, sillä voit ennakoida asiakkaasi tarpeita, suoraviivaistaa prosesseja ja vähentää manuaalisen työn määrää.

$/Day

HOK-Elanto Mun Fiilis data teknologia Roger StudioTiedolla johtamisen ratkaisu 

Mun Fiilis on mobiilisovellus, jolla kartoitaan työntekijäkokemusta reaaliajassa. Se hyödyntää tunnetietoa pitkäjänteisessä henkilöstö- ja asiakaskokemuksen kehittämistyössä, ja tuo sen osaksi päivittäistä johtamista.

Lue lisää Mun Fiiliksestä nettisivuillamme.

»

$/Day

Unicef Mobile pay CRM Roger StudioMobiiliratkaisu vaivattomaan lahjoittamiseen

Unicef otti ensimmäisen askeleen kohti käyttäjäystävällisempää lahjoituspalvelua. Mobilepayn ja CRM:n integraatiolla luotiin ketterä ja luotettava ratkaisu, joka tekee kuukausilahjoituksen tekemisestä helppoa ja joustavaa.

Lue lisää ratkaisusta Unicefin nettisivuilta.

»

$/Day

 

Kivijalka ja verkkokauppa kohtaavat asiakkaan

Voimme yhdistää asiakastiedot yhdeksi hallittavaksi kokonaisuudeksi ja riippumatta kanavasta. Toteutuksessa hyödynnetään masterdataratkaisuja (MDM & CDM) ja moderneja myynnin ja markkinoinnin pilvipalveluita.

Ota yhteyttä jos haluat kuulla lisää asiakasesimerkeistämme. 

»

$/Day

Teknologia ja Data Valmet Salesforce Roger StudioData eläväksi asiakasportaalissa

Salesforce Community Cloud tarjoilee Valmetin asiakkaille ajankohtaisen näkymän oleelliseen tuotanto-, huolto- ja yhteistyötietoon.

Lue lisää Valmetin asiakasportaalista nettisivuillamme.

»