Skip to content

HubSpot

Markkinoinnin, myynnin ja asiakaspalvelun järjestelmä, jota on ilo käyttää

HubSpot on markkinointiautomaation teknologia, jota voidaan käyttää liidien generoinnin ja sisältömarkkinoinnin lisäksi moniin muihinkin tarkoituksiin. HubSpotin yhteydessä puhutaankin usein growth platformista. HubSpot on järjestelmä, joka saa kiitosta sen helppokäyttöisyydestä ja monipuolisuudesta.


HubSpotilla hallitset koko asiakasrajapinnan yhdellä työkalulla

HubSpot on rakennettu aidosti asiakaskeskeisen liiketoiminnan tekemisen eli inbound-markkinoinnin ympärille. Asiakaskeskeisyys ja asiakaskokemus ovat Rogerin toiminnan ytimessä ja olemmekin ylpeitä siitä, että olemme platinum-tason HubSpot-partneri!

HubSpotin toiminnallisuudet on jaettu eri osa-alueisiin, joita kutsutaan Hubeiksi. Yhdessä Marketing Hub, Sales Hub, Service Hub ja CMS muodostavat työkalukokonaisuuden, jolla voidaan hallinnoida koko asiakkuutta aina prospektista suosittelijaksi saakka. Yhdistämällä kokonaisuuteen vielä HubSpotin Operations Hubin tai Roger Integration Cloudin voit yhdistää HubSpotin saumattomaksi osaksi muuta järjestelmäinfraasi.

HubSpotin kanssa on helppo lähteä liikkeelle, sillä tarvittavien lisenssien hinnoittelu ja lisenssiin kuuluvat toiminallisuudet on julkisesti nähtävillä HubSpotin verkkosivuilla. Ihan aloittaville yrityksille HubSpotista on saatavissa ilmainen Free tools -paketti, jolla toiminnassa pääsee alkuun ilmaiseksi. HubSpot Starter tuo mukanaan vähän lisää toiminnallisuuksia ja mahdollisuuksia. Varsinainen HubSpotin tehokäyttö mahdollistuu Professional ja Enterprise -lisenssien avulla. Rogerin tavoitteena on auttaa asiakasorganisaatioitansa optimoimaan HubSpot-lisenssien hankinta siten, että liiketoimintaa parhaiten tukeva toiminnallisuus pystytään rakentamaan mahdollisimman pienellä kokonaiskustannuksella.

HubSpotin Hubit

Markkinoijan täysi työkalupakki

Marketing Hub

Markkinointiautomaatio, sähköpostimarkkinointi, some-viestintä, mainonnan hallinta ja lähes kaikki muut digitaalisen markkinoinnin perustyökalut yhdessä paketissa. Lue lisää Marketing Hubista
CRM, jonka myyjä kokee hyödyllisenä

Sales Hub

Myynnin toiminnallisuuksien suunnittelun lähtökohta on ollut myyjän arjen helpottaminen esimerkiksi avoimiin kauppoihin liittyvillä automaatioilla ja viestisekvensseillä, mikä auttaa pitämään CRM:n ajantasalla ja siten tarjoamaan johdolle parhaan näkymän myyntifunneliin.
Digitaalisen aikakauden asiakaspalvelu

Service Hub

Kun samassa työkalussa on asiakaspalvelijan työkalut, tiketöinti, knowledge base (tietopankki ja ohjeistukset) sekä asiakastyytyväisyyden hallintaan tarvittavat työkalut pystytään asiakasta auttamaan monikanavaisesti ja huolehtimaan, että mahdolliset ongelmat saadaan ratkaistua tehokkaasti.
Verkkosivustokin voi olla personoitu

CMS Hub

Verkkosivustot ovat usein vaatineet paljon ylläpitoa, kehittämistä ja custom-koodia. CMS Hubin avulla sivustojen tekeminen ja ylläpito on helppoa. Ja kun sivustotyökalu käyttää samaa asiakastietokantaa kuin CRM voidaan myös sivuston sisältöä personoida aivan uudella tavalla.
Aiemmin heikoin lenkki on ollut asiakastieto

Operations Hub ja Roger Integration Cloud

Usein tarvittavaa informaatiota on HubSpotin lisäksi muissakin järjestelmissä (vaikkapa ERP, laskutus, jne.). Service Hub ja Roger Integration Cloud tuovat riittävän, laadukkaan ja ajantasaisen asiakastiedon kaikkien tarvittavien järjestelmien saataville.
Lisää vääntöä aktivoitavilla aplikaatioilla

HubSpot Appsit

Se, mitä HubSpot ei itse pysty tekemään pystytään helposti kytkemään HubSpotiin App Market appien avulla. Esimerkiksi tapahtumamarkkinointi sekä SMS ja WhatsApp -viestien lähetys ja dialogit on mahdollista kytkeä osaksi HubSpotia parilla klikkauksella.

HubSpot Flywheel

Flywheel on HubSpotin ajattelutapa asiakkuuksien kehittämiseen. Sen lähtökohtana on ajatus siitä, miten tuntemattomat suspektit muuttuvat prospekteiksi, kasvavat asiakkaiksi ja sitä kautta aina yrityksen puolesta puhuviksi evankelistoiksi. Tässä onnistuminen mahdollistaa liiketoiminnan kiihtyvän kasvun. Onnistumisen edellytyksenä puolestaan on se, että organisaatiolla on kyky houkutella asiakkaita, olla heidän kanssaan toimivassa vuorovaikutuksessa ja onnistua ilahduttamaan asiakkaita. HubSpotia voisikin ajatella kasvumarkkinoinnin työkalupakkina, joka on asiakasystävällinen niin hinnoittelultaan kuin toiminnallisuuksiltaan, mutta näiden ominaisuuksien lisäksi poikkeuksellisen helppokäyttöinen.

HubSpot consulting

Roger Studio on HubSpot Platinum -partneri

roger studio hubspot platinum partner

Mitä HubSpot partneruus tarkoittaa?

Roger Studio on HubSpotin Platinum -sertifioitu kumppani. Tämä tarkoittaa sitä, että Roger Studio pystyy tarjoamaan tuen koko HubSpotin palvelualustan hyödyntämiseen niin Marketing Hubin, Sales Hubin kuin Service Hubinkin osalta mahdollisia integraatioita unohtamatta.

Roger on työskennellyt asiakastietojen kanssa yli kahden vuosikymmenen ajan, josta yli puolet myös erilaisten markkinointiautomaatioteknologioiden parissa. Vuosien aikana olemme kouluttaneet joukkoomme huippuluokan markkinointiasiantuntijoita ja strategeja, jotka auttavat organisaatiotasi ottamaan HubSpotista täyden hyödyn irti markkinoinnin, myynnin ja asiakaspalvelun osalta.

Miksi valita Roger HubSpot-kumppaniksi?

Roger Studio erottuu muista HubSpot-kumppaneista kahdesta syystä:

  1. Yli 20 vuoden kokemus isojen organisaatioiden markkinoinnin ja myynnin tukemisesta asiakasdatan avulla.
  2. Yhdistämällä teknisen ja markkinointiosaamisemme pystymme rakentamaan kullekin asiakkaallemme parhaiten sopivan ja tuloksekkaimman etenemismallin.

Haluatko keskustella tarkemmin HubSpotin hyödyistä?

Varaa keskusteluaika

Olen Sami Akseli ja vastaan Rogerilla markkinoinnin ja myynnin digitalisaation palveluista. Sparrailen mielelläni kanssasi markkinointiautomaatioon liittyvissä asioissa. Varaa kalenteristani sinulle sopiva keskusteluaika.