Asiakkaat
Asiakkaitamme
Palvelumme asiakaskokemuksen kehittämiseen
Asiakkaamme panostavat nyt henkilökohtaisiin ja älykkäisiin palveluihin. Parhaat palvelut syntyvät, kun yhdistetään liiketoiminnan ymmärrys, palveluiden muotoilu sekä älykäs teknologia. Me teemme niistä yhtenäisen kokonaisuuden. Ohessa muutamia esimerkkejä palveluistamme ja asiakkaistamme.
Digitaaliset palvelut asiakaskohtaamisiin

Digitaalisesti ohjattu sote-palvelu Tampereen alueella

Tulevaisuuden markkinapaikan visio, konseptointi ja tuotepaketit

Digitaalisen ekosysteemin palvelumuotoilu
Digitaalisten palveluiden priorisointi

Asiakasportaalin konseptointi ja toteutus

Tuplasti tehokkaampi myyntimalli markkinoinnin automaatiolla

Lisäkilpailuetu digitaalisesti ohjatusta asiakaskokemuksesta

Ennakoiva asiakaspalvelu digitalisoinnin avulla

Mobiiliratkaisu vaivattomaan lahjoittamiseen

Data eläväksi asiakasportaalissa

Sujuvaa asiakaskohtaamista asiakasportaalin avulla
Olemme erittäin tyytyväisiä yhteistyöhön Roger Studion kanssa projektin aikana ja odotamme jatkokehityksen olevan sujuvaa ja helppoa.
Olli Paasio - Gasum Oy
Työ Roger Studion kanssa on ollut sujuvaa ja innostavaa. Tästä meidän on hyvä jatkaa Carunan yritysmielikuvan muuttamista asiakaskohtaaminen kerrallaan. En malta odottaa, mitä kaikkea voimme ensi vuonna asiakkaillemme tarjota.
Tiia Selonen - Caruna Oy
Haluatko pysyä kuulolla?
Tilaamalla Rogerin uutiskirjeen pysyt kartalla uusimmista teemoista ja keinoista, joilla voit parantaa organisaatiosi asiakaskokemusta.
