Skip to content

Asiakkaat

Asiakkaitamme


Palvelumme asiakaskokemuksen kehittämiseen

Asiakkaamme panostavat nyt henkilökohtaisiin ja älykkäisiin palveluihin. Parhaat palvelut syntyvät, kun yhdistetään liiketoiminnan ymmärrys, palveluiden muotoilu sekä älykäs teknologia. Me teemme niistä yhtenäisen kokonaisuuden. Ohessa muutamia esimerkkejä palveluistamme ja asiakkaistamme.

Digitaaliset palvelut asiakaskohtaamisiin

Markkinoinnin ja myynnin digitalisaatio

Teknologia- ja dataratkaisut

Digitaaliset palvelut asiakaskohtaamisiin

card_sociala-1

Digitaalisesti ohjattu sote-palvelu Tampereen alueella

Sociala otti vastuulleen Tampere Kotitorin toiminnan muutamassa viikossa. Yhdessä Rogerin kanssa Sociala on alusta lähtien hyödyntänyt HubSpotia asiakaspalveluprosessien ohjauksessa ja hallinnassa. Lue lisää HubSpotin hyödyntämisestä Socialassa
card_caruna

Tulevaisuuden markkinapaikan visio, konseptointi ja tuotepaketit

Carunan Markkinapaikka (nykyisin Virtane) auttaa asiakkaita suunnittelemaan heille sopivat energia-ratkaisut ja tuo heille sopivat vaihtoehdot ja kumppanit yhteiseen alustaan. Tutustu Virtaseen heidän nettisivuillaan. Virtane.fi
card_skf

Digitaalisen ekosysteemin palvelumuotoilu

SKF halusi kehittää toimintaansa asiakaslähtöisemmäksi isossa mittakaavassa. Asiakaskokemuksen kehittämisen etenemissuunnitelma ja sitä tukevat hankkeet suunniteltiin globaalisti. Ota yhteyttä, jos haluat kuulla lisää SKF:n esimerkistä. Ota yhteyttä

Digitaalisten palveluiden priorisointi

Uuden asiakasportaalin taustalla oli halu tehostaa asiakasyhteistyötä, käsitellä informaatiota ja parantaa prosesseja. Priorisoinnilla ja etenemissuunnitelmalla varmistettiin yhtenäinen digitaalinen tarjooma asiakkaille. Ota yhteyttä, jos haluat kuulla lisää esimerkistä. Ota yhteyttä
card_valmet_forward

Asiakasportaalin konseptointi ja toteutus

Valmetin asiakasportaali tunnistaa ja yhdistää kaikki sen globaalit digitaaliset palvelut yhden selkeän käyttöliittymän taakse ja yhtenäistää niiden käyttökokemuksen. Lue lisää Valmetin asiakasportaalista nettisivuillamme. Lue lisää casesta

Markkinoinnin ja myynnin digitalisaatio

card_lindstrom

Tuplasti tehokkaampi myyntimalli markkinoinnin automaatiolla

Lindström ja Roger Studio käynnistivät yhteisen markkinoinnin automaation hankkeen keväällä 2017. Tämän jälkeen Lindströmin verkkoliidejä hoitavien myyjien hit rate on yli kaksinkertaistunut verrattuna perinteiseen outbound-myyntiin. Lue lisää asiakas-casesta nettisivuillamme. Lue lisää casesta
card_ruka

Lisäkilpailuetu digitaalisesti ohjatusta asiakaskokemuksesta

Rukakeskus on yhdessä Rogerin kanssa ottanut käyttöön 2020-luvun asiakashallinnan työkalun. HubSpotin CRM-, markkinointiautomaatio- ja palvelutoiminnallisuudet mahdollistavat entistä henkilökohtaisemman palvelun niin digitaalisissa kanavissa kuin asiakkaan vieraillessa tunturissa. Tutustu tarkemmin täysin virtuaalisesti toteutettuun projektiin ja sen ensimmäisiin tuloksiin. Lue lisää casesta
card_caruna

Ennakoiva asiakaspalvelu digitalisoinnin avulla

Caruna Digital First on palvelukonsepti, jonka ytimessä on asiakaspalvelun ja liiketoiminnan parantaminen asiakaslähtöisesti. Carunan sähkönmyyjäkumppanit saavat jatkossa tarvitsemansa palvelun 24/7 Carunan digitaalisen palvelualustan kautta. Lue lisää asiakas-casesta nettisivuillamme. Lue lisää casesta

Teknologia- ja dataratkaisut

card_unicef

Mobiiliratkaisu vaivattomaan lahjoittamiseen

Unicef otti ensimmäisen askeleen kohti käyttäjäystävällisempää lahjoituspalvelua. Mobilepayn ja CRM:n integraatiolla luotiin ketterä ja luotettava ratkaisu, joka tekee kuukausilahjoituksen tekemisestä helppoa ja joustavaa. Lue lisää ratkaisusta Unicefin nettisivuilta. Unicef.fi
card_valmet_forward

Data eläväksi asiakasportaalissa

Salesforce Community Cloud tarjoilee Valmetin asiakkaille ajankohtaisen näkymän oleelliseen tuotanto-, huolto- ja yhteistyötietoon. Lue lisää Valmetin asiakasportaalista nettisivuillamme. Lue lisää casesta
card_gasum

Sujuvaa asiakaskohtaamista asiakasportaalin avulla

Pohjoismainen energiayhtiö Gasum halusi vahvistaa digitaalista palveluaan lanseeraamalla modernin asiakasportaalin yritysasiakkaidensa käyttöön. Portaali mahdollista kattavan näkyvyyden asiakkuuden eri osa-alueisiin ja parantaa asiakkuuden hallintaa. Itsepalveluportaali on teknisiltä perusperiaatteiltaan toimiva ja helposti laajennettavissa muihin Gasumin liiketoiminta-alueisiin ja toimintoihin. Lue lisää casesta

Olemme erittäin tyytyväisiä yhteistyöhön Roger Studion kanssa projektin aikana ja odotamme jatkokehityksen olevan sujuvaa ja helppoa.
Olli Paasio - Gasum Oy
Työ Roger Studion kanssa on ollut sujuvaa ja innostavaa. Tästä meidän on hyvä jatkaa Carunan yritysmielikuvan muuttamista asiakaskohtaaminen kerrallaan. En malta odottaa, mitä kaikkea voimme ensi vuonna asiakkaillemme tarjota.
Tiia Selonen - Caruna Oy

Seuraa meitä somessa

Lähetä meille viesti