Skip to content

Asiakastarinat

Tuloksia yhdessä

Asiakkaamme panostavat nyt henkilökohtaisiin ja älykkäisiin palveluihin. Parhaat palvelut syntyvät, kun yhdistetään liiketoiminnan ymmärrys, palveluiden muotoilu sekä älykäs teknologia. Me teemme niistä yhtenäisen kokonaisuuden. Ohessa muutamia esimerkkejä palveluistamme ja asiakkaistamme.

Aitoa kilpailuetua asiakasdatasta.

Erillisistä markkinointikampanjoista kohti mitattavia ja jatkuvia markkinointiohjelmia. Asiakastiedon hallinta ja hyödyntäminen keskiöön HubSpotin avulla.

Asiakastiedon ja asiakasymmärryksen parempi hyödyntäminen.

Monikanavaisuuden hyödyntäminen HubSpotin avulla helpommaksi mahdollistaen uusia tapoja yhdistää asiakastietoa ja asiakasymmärrystä.

Suuntaviivat liiketoiminnan ohjaamiselle.

Yrityksen myynnin ohjaaminen ja raportointi kokonaan uudelle tasolle HubSpot CRM-järjestelmää käyttäen.

Liiketoimintaymmärrys toimivan CRM-järjestemän kivijalka.

Pitkäaikaisen kumppanuuden kautta luotettavia ratkaisuita ja uutta näkemystä liiketoimintaan.

Voitettujen kauppojen osuus kaksinkertaistui.

Data ohjaa myyjän oikeaan aikaan oikealle asiakkaalle. Pienten ja keskisuurien asiakkaiden myyntimalli on kymmenen kertaa tehokkaampi.

Jokainen markkinointiin käytetty euro toi 176 € liikevaihtoa.

Pilotoinnin perusteella voidaan todeta, että yksilöllisesti kohdennetulla markkinoinnilla voidaan saavuttaa huikeita tuloksia.

Sähkönmyyjien laskutusasioiden palveluprosessi tehostui 30%

Uudet digitaaliset palvelut ja ohjelmistorobotiikka huolehtivat yksinkertaisten palveluiden toteuttamisesta. Asiakaspalvelijoilla on enemmän aikaa palvella haastavammissa selvitystyötä vaativissa tapauksissa.

Kasvuun skaalautuvaa markkinointia - HubSpotin ja Salesforcen parhaat puolet yhteen

Markkinointi omistaa HubSpotin ja myynti Salesforcen, ja myynti ja markkinointi toimivat tiiviisti yhdessä. Salesforcen ja HubSpotin integraatio vahvistaa hienosti tätä yhteistyötä.

Vähemmän manuaalista työtä asiakaspalvelijoille. Ajansäästöä asiakkaalle.

Gasum haluaa tarjota mutkatonta digitaalista kanssakäyntiä kanssamme ja mahdollistaa ajantasaisen asiakastiedon saatavuuden helposti vain yhdellä klikkauksella.

Lapsiystävällinen kunta - Salesforce auttaa hallinnoimaan hanketta.

Salesforcella toteutettu sovellus mahdollistaa koko Lapsiystävällinen kunta -mallin hallinnoinnin aina hakemuksesta toimintasuunnitelmien seurantaan saakka.

Kaikki asiakkaan palvelut yhdellä alustalla

Valmetin asiakasportaali on kehitetty yhdessä Valmetin asiakkaiden kanssa. Se yhdistää Valmetin asiantuntijat ja asiakkaat globaalisti yhden selkeän käyttöliittymän taakse.

Yli 5000 asiakasta ja 900 välitettyä työvuoroa joka kuukausi.

Kotitorin uusi uraauurtava alustapalvelu osoittaa, että digitalisaatiolla ja datan hyödyntämisellä voidaan suoraviivaistaa prosesseja sote-alalla siinä missä bisnesmaailmassakin.

Olemme erittäin tyytyväisiä yhteistyöhön Roger Studion kanssa projektin aikana ja odotamme jatkokehityksen olevan sujuvaa ja helppoa.
Olli Paasio - Gasum Oy

Lähetä meille viesti